weer terug - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van marten inger - WaarBenJij.nu weer terug - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van marten inger - WaarBenJij.nu

weer terug

Blijf op de hoogte en volg marten

26 Augustus 2014 | Oeganda, Kampala

Dat is nou zo leuk aan weer terug komen in Kampala.

Kom je bij de supermarkt zeggen de security jongens 'he wat leuk dat je er weer bent, dat is lang geleden'.

Bestel je brood bij onze lokale/NLse bakker Brood (spreek uit Broet):
- who is calling
- Inger
- Oh Inger! It's taken long, welcome back!
En dat is dan dus alleen nog maar aan de telefoon he, ik die vrouw nog nooit gezien.

En dan hebben we onze dagelijkse wandeling naar school nog niet eens gemaakt. Morgen denk ik weer heel wat breed glimlachende guards onderweg.

We zijn er weer!

Maar dat neemt niet weg dat Nederland ook heel fijn was. Goed om mensen weer uitgebreid te kunnen spreken, te merken hoe dat meteen weer normaal en vertrouwd voelt, hoe ook de kinderen de draad meteen weer oppakken met hun vrienden en vriendinnen, dat de cassiere bij de AH nog steeds daar werkt, dat Rotterdam nog altijd leuk is, dat het toch echt heel fijn is om naar het theater te gaan, bruine boterhammen met kaas te eten, of met een kroket.. En dan heb ik het nog niet eens over al die lieve mensen die van allerlei aan ons uit willen lenen en er gewoon zijn. Dank daarvoor, heel veel dank!

• 26 Augustus 2014 - 20:25

Anneke Besemer:

Lieve Inger, Marten en kids,
    Jammer dat we jullie niet gezien hebben en sterkte met de cultuurshock!!
    liefs Cees Jan en Anneke

• 27 Augustus 2014 - 15:49

Marjo :

Thuis is waar je woont, maar ook waar je nog niet zo lang weg bent, dat blijkt maar weer! Heb een goed vervolg in Kampala en voor de jeugd een fijne start van het schooljaar toegewenst. Hier in Arnhem zijn alle scholen weer begonnen!
    Liefs, Marjo

• 31 Augustus 2014 - 13:23

Ruud:

was heel leuk jullie weer te zien. Alex was helemaal blij weer met Paris te kunnen spelen. Tot weer!
    Alex en Ruud